Liity Jäseneksi

Jäsenlaskut, sekä liiton että seurojen kannatusjäsenyyksistä lähetetään Suomen Ratsastajainliiton toimesta heti vuoden alussa. Jos huomaat että laskussanne on väärä jäsenlaji tai seura, ilmoittakaa sitä jäsensihteerille ennen laskun maksamista, jotta jäsensihteeri voi korjata tiedot oikeaksi. Esim edustusseuraa ei voi vaihtaa enää laskun maksamisen jälkeen.

Suomen Ratsastajainliiton jäsenseuroilla on käytössä erilaisia jäsenlajeja.

Täysjäsen (seniori ja juniori) saa kaikki liiton tarjoamat edut.

Perhejäsen (seniori ja juniori) edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä mutta hän ei saa Hipposlehteä eikä hänelle voida myöntää A- tai B-kilpailulupaa tai toimihenkilön oikeuksia.Perhejäsenen täytyy asua samassa taloudessa täysjäsenen kanssa.

Osallistuakseen E- ja D-tason kilpailuihin ratsastajan tulee olla joko täys- tai perhejäsen. Jäsen on juniori ikäinen vielä sen vuoden kun hän täyttää 18 vuotta.

Henkilö voi myös valita jäsenlajiksi J-PR kannatusjäsen. Seuran kannatusjäsenelle ei kuulu liiton tarjoamat edut.

Seuran kannatusjäsen saa alennusta kenttä- ja maneesimaksuista sekä taso 1 kilpailuiden lähtömaksuista. Jos henkilö haluaa maksaa kentän/maneesin kuukausimaksua (80€) tulee henkilön olla seuran täys- perhe- tai kannatusjäsen.

J-PR jäsenhinnat 2023:

• J-PR Kannatusjäsen Junior 15€
  • J-PR Kannatusjäsen Senior 20€
  • SRL Junior 47€+ (J-PR 15€)
  • SRL Senior 54€+(J-PR 20€)
  • SRL Perhejäsen junior 23,50€+(J-PR 15€)
  • SRL Perhejäsen senior 27€+(J-PR 20€)

Seuran jäsensihteeri 1.1.2023 alkaen: Mikaela Björkman-Laihorinne
mikaelalai75@gmail.com